Cases

 

( 19-08-2019 )

Woningbouwvereniging schakelt door naar EuroPAC Telefooncentrale.

Uw medewerkers worden alleen gebeld wanneer u dat wenst.

Een woningbouwvereniging moet altijd bereikbaar zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wanneer er bij een huurder s ’avonds een waterleiding springt of de CV ketel in storing valt, moet er snel iemand ter plaatse komen om het probleem te verhelpen. Zo ook bij Woningbouwvereniging van een midde...

( 19-08-2019 )

Een loodgieter moet ongestoord kunnen werken overdag. EuroPAC Telefooncentrale neemt nu mijn telefoon op.

Ik moet geconcentreerd mijn werk kunnen doen.

Als loodgieter werk ik van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat.  Ik merkte dat ik vaak overdag terwijl ik net een CV ketel aan het ophangen was, waar ik mijn aandacht volledig bij nodig heb, dat ik te vaak werd gebeld. Ja natuurlijk is het belangrijk dat ik bereikbaar ben, voor mij...

( 19-08-2019 )

Niet zelf mijn telefoon opnemen? EuroPAC Telefooncentrale handelt als mijn persoonlijke receptioniste!

Als ZZPer blijf ik altijd bereikbaar.

Sinds kort werk ik als ZZPer. Ik ben consultant en werk vaak bij diverse opdrachtgevers of ik ben bij een klant in bespreking. Ik vind het dan niet wenselijk dat ik wordt gestoord tijdens mijn werk voor andere opdrachtgevers. Toch wil ik op een professionele manier voor al mijn andere (potentiele) o...

( 19-08-2019 )

Bij een middelgrote gemeente in Brabant hoeven ze bij calamiteiten niet wakker te liggen! Bij EuroPAC Telefooncentrale komen alle meldingen binnen.

Goede afhandeling van problemen bij calamiteiten zonder uw medewerkers buiten kantoortijd te belasten.

Het gebeurt niet vaak dat er zich een groot probleem voordoet, maar als er iets gebeurt is het fijn samen te werken met een partij die snel kan opschalen. Afgelopen najaar werden we plotsklaps geconfronteerd met het omwaaien van meerdere grote bomen tijdens een grote najaarsstorm. De doorgaande weg ...