Een woningbouwvereniging moet altijd bereikbaar zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wanneer er bij een huurder s ’avonds een waterleiding springt of de CV ketel in storing valt, moet er snel iemand ter plaatse komen om het probleem te verhelpen. Zo ook bij Woningbouwvereniging van een middelgrote gemeente. Daar kwamen buiten kantoortijd vele niet urgente meldingen binnen waardoor medewerkers en hun gezinsleden onnodig van hun nachtrust werden beroofd. Er werd contact gezocht met EuroPAC Telefooncentrale om te kijken welke oplossingen zij konden bieden. Bij EuroPAC Telefooncentrale zijn iedere nacht ( 24 / 7) bekwame medewerkers aanwezig die op basis van duidelijke protocollen en informatie de juiste vragen kunnen stellen om te bepalen wat de urgentie van een beller is en welke vervolgacties er moeten worden ondernomen om zo snel mogelijk het probleem van de beller op te lossen. Zo zijn alle mogelijke contactpersonen die acuut problemen moeten oplossen vastgelegd in onze protocollen en systemen en zijn wij in staat om bij calamiteiten snel de juiste personen te kunnen benaderen om een probleem te kunnen oplossen.
Terug naar cases