Als loodgieter werk ik van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Ik merkte dat ik vaak overdag terwijl ik net een CV ketel aan het ophangen was, waar ik mijn aandacht volledig bij nodig heb, dat ik te vaak werd gebeld. Ja natuurlijk is het belangrijk dat ik bereikbaar ben, voor mijn bestaande klanten die willen weten wat mijn planning is of om nieuwe storingen te melden, maar ook voor potentiele nieuwe klanten die een offerte van mij willen. Maar door al die telefoontjes vond ik het steeds moeilijker geconcentreerd mijn werk te kunnen doen. Ik zocht contact met EuroPAC Telefooncentrale om te kijken wat zij voor mij konden betekenen . Na een uitvoerige intake schakel ik nu mijn telefoon naar hen door als ik mijn aandacht even bij mijn installatiewerkzaamheden wil houden. Zij beantwoorden al mijn oproepen en filteren de belangrijke zaken er voor mij uit. Zo krijg ik een SMS melding voor zaken die absolute prioriteit hebben en sturen ze mij per mail alle telefonische aanvragen voor offertes, zodat ik die mensen op een ander moment kan terugbellen om ze met volle aandacht te woord te staan.
Terug naar cases